pannkaksfällan

Idag började jag morgonen med att ställa mig och steka pannkakor för en efterfrågad pannkaksbrunsh. Både jag och Christoffer älskar pannkakor och jag glömmer liksom bort mitt lilla löfte om att äta inflammationshämmande kost när det börjar lukta pannkakor. Åt hur mycket som helst och hur tror ni jag mår nu? Har haft ont hela dagen och det verkar inte vilja lägga sig. Faaaan, jag vet ju att jag inte ska äta massa gluten osv. Gjort är gjort och jag har bara mig själv att skylla!
 
Igår kväll kom lite folk förbi, drack bärs och hade trevligt! Ikväll lär ju säkert ingenting hända för min del i alla fall. Jag är glad om jag så bara får gå en promenad.
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0