Skov

Och så kom det där fruktade skovet..
Har haft ondare än vanligt de senaste dagarna, behövt åka hem från jobbet, haft svårt för att somna pga. smärtor och allt har varit väldigt okontrollerat. I morse kl. 04.30 vaknade jag av att jag hade ont, låg då kanske på en 5a. Gick upp och påbörjade samma gamla vanliga procedur som ni hört tusen gånger. Märkte ganska snart hur smärtan snabbt blev värre. En timme senare hade jag så smärtsamma trängningar att jag inte längre kunde gå utan var tvungen att sitta på toa. Har suttit på toa i tre timmar nu, har fortfarande ont. Var länge sedan jag kände sån här panik över smärta, när det inte längre finns något mer man kan göra och man bara får ondare och ondare, då är det svårt att hålla ihop sig själv.

Självklart har min vän Jeffrey stor fest ikväll, en sån där fest man inte vill missa. Klockan är bara nio på morgonen men jag har redan förstått att jag har tur om jag bara kan åka dit med födelsedagspresenten.

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0