Jobb, jobb, jobb

Har jobbat med bokföring och lite städning i förådet på jobbet idag, sitter just nu och väntar på att Nandie ska komma tillbaka från Visby med dagens handel. Under de två månader vi har haft öppet har jag bara behövt åka hem från jobbet två gånger pga. uretriten, helt otroligt.. Jag har haft sådan otrolig tur då jag precis innan öppning fick hjälp med en del teorier och råd från läkare om hur jag skulle kunna bli bättre. Råd som faktiskt fungerade! Jag är sällan symtomfri men där jag står i livet just nu är inte det längre det viktigaste, det viktigaste är att jag kan klara av att jobba!

Imorgon gör vi en helomvändning i arbetschemat. Från och med denna vecka ska det serveras nybakade bullar och bröd varje dag vilket innebär att vi måste börja jobba natt/tidig morgon för att planen ska kunna genomföras. Därför ska var och en av oss var tredje dag börja klockan 04.00 för att baka fem olika sorters bröd/bullar till 08.00. Det ska bli så spännande att se hur allt fungerar och om vi klarar det!

Nu kom Nandie!


/Jeannie


Kommentarer
Linnéa

Vad härligt att det blivit bättre med uretriten för dig!! :)

2014-07-01 @ 09:19:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0