Jobbat på Vinor!

sitter på Fårö och väntar på färjan som kommer om en halvtimme, alltid lika dant! Drar iväg, beställer färja på vägen och inser att nästa färja inte går. Dubbel väntetid.
Ikväll har jag jobbat! Halkade in på ett bananskal och fick jobba på Vinor krog ikväll, första arbetspasset på flera år där ingen runt om är medvetna om mina sjukdomar. (Förutom Linda som också jobbade). Jag ville verkligen försöka, ville utmana mig själv och det gick bra! Har ont, trängningar osv. men jag överlever!

Om två ynka veckor öppnar vi cafét! vårt, mitt café! Det känns så häftigt!

/Jeannie


Kommentarer
cimone

Vad kul att du fick jobba även om det kanske var tufft. Stärker självkänslan. Kämpa på. Från mor.

2014-04-27 @ 10:34:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0