Dålig helg

Denna helg är sista helgen jag inte jobbar på minst fyra månader framöver. Nästa vecka öppnar vi cafét!! Nandie är på minisemester med Dannes familj och Linda har åkt hem till Småland över helgen, alla passar på att göra det vi inte har möjlighet att göra i sommar. Igår tänkte jag därför passa på att ta en kväll på krogen med Sara och Maria. Kvällen började bra men slutade skitdåligt.. jag fick åka hem redan innan vi ens hunnit ut, blev dålig på förfesten vi var på och fick ringa min bror så han kunde hämta mig. Så otroligt tacksam över att jag har honom! Han ställer verkligen upp i alla lägen!
 
Idag mår jag okej, ska snart åka hem till familjen för att fira brorsan då han fyller år imorgon.
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0