uvi

Har uvi och insåg just att jag ju mått mycket sämre (dvs haft uvi i samband med uretrit) sedan i måndags. I söndags drack jag läsk och det var efter det allt triggades igång. Fattar inte varför jag ens dricker läsk när jag inte har något behov utav det, nu är det slutchansat i alla fall. Dricker jag inte läsk i vanliga fall behöver jag heller inte göra det ibland.

Har gjort allt för att försöka självläka uvi,n men nu känns det snarare som om det bara blir värre. Hoppas på att få antibiotika idag, håller tummarna för att min läkare ska vilja skriva ut det via telefon så jag får det idag.



C-vitamin och citronte

/Jeannie


Kommentarer
Linnéa

Åååh krya på dig!
Jag har nyss haft njurbäckeninflammation och det var inte att leka med :/
Kram!

Svar: Tack så mycket!Usch! Stackare :( Hoppas du mår bättre nu! Kramar /Jeannie
Jeannie Olsson Frisk & Fanny Karlsson

2014-02-21 @ 10:16:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0