Trögt

Hej!
Dåligt bloggande, men det är så. Ups and downs.

Just nu känns det trögt för mig.

Gick upp på Sertralinet till 100mg, men hade fortfarande en himla massa ångest. Nu har jag börjat med Cipralex, som tydligen ska vara ännu mer effektivt. Hoppas det.

Min ansökan om aktivitetsersättning går trögt. Eller som min läkare sa i morse "jag kan ju inte lova att du får det här beviljat". Alltså, får jag det här avslaget vet jag inte vad jag gör. Jobba kan jag ju inte. Ska jag tigga pengar? Leva på andra? Jag är så orolig, jag står verkligen inte ut med tanken på avslag. Och de har 4 månader på sig att avgöra om jag ska få det eller inte. 4 månader jag står utan inkomst.
Herregud.

Annars då? Uretriten beter sig som vanligt, inget upp och inget ner egentligen. Den ligger där och förstör.

Jag kan i alla fall meddela en bra sak, och det är att jag ska börja gymma 2 gånger i veckan! Var på gymmet en sväng i måndags och oj vad träningsvärk jag fick! Ska försöka ta mig dit imorgon också!

Nae, försäkringskassan. Om ni bara visste hur mycket värre ni gör min depression och PTSD och PÅ.

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0