Ett steg framåt, två steg bakåt

Att starta eget är inte direkt någon dans på rosor, det vet nog även de flesta som inte är insatta. Det går verkligen upp och ner precis hela tiden, man tar ett steg framåt och halkar två steg tillbaka.
Idag tog vi några steg tillbaka, känns lite tungt men är samtidigt taggad på att lösa problemet! Spelar ingen roll vad som händer, nu är det föresent att ge upp! Efter allt arbete vi lagt ner existerar inte ens tanken på att lägga ner projektet, allt går att lösa!
 
Mår för övrigt mycket bättre nu, det var uvi,n som stod för försämringen. Nu är jag tillbaka i gamla rutiner, smärta under förmiddagar, helt eller så gott som smärtfri under eftermiddagar. Så fort försämringar som denna slår till fylls jag av oro och jag börjar tänka mer på hur bra jag egentligen har det emot vad det har varit. Jag är så rädd att en försämring ska bli kronisk. Precis så som hela sjukdomen började. Önskar så innerligt att det på en mer seriös nivå kunde börja forskas inom uretrit!!
 
Imorgon är det företagsarbete som vanligt och sen får vi se vad kvällen bjuder på! Skulle verkligen behöva lämna mitt huvud hemma och bara slappna av i trevligt sällskap för en kväll. Har alldeles för mycket snurrandes.
 
/Jeannie


Kommentarer
Linnéa

Den här oron tror jag är något vi alla uretritare har gemensamt. Jag kan också känna så där när jag upplever en försämring.

Svar: Absolut! Det kommer man inte ifrån.. ibland kan det kännas bra att inte veta något om framtiden men oron finns ju ändå där någonstans /Jeannie
Jeannie Olsson Frisk & Fanny Karlsson

2014-02-28 @ 11:34:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0