Spelning

Jag ber om ursäkt över min frånvaro här på bloggen! Det finns en förklaring men jag väljer att inte berätta riktigt ännu av olika anledningar. Idag har jag arbetat på Idrottscentret i två veckor. Tiden går fort när man har roligt, jag trivs verkligen och det är bara kul att gå till jobbet! Ikväll ska Christoffer och jag spela på resturang Utsikten, resturangen tillhör Idrottscentret och jag fick förfrågan om spelning för ett tag sedan genom jobbet. Det kommer vara bartömning och sista middagsserveringen inför renovering. Hoppas på mycket folk! Snart kommer mina två elever på gitarrlektion, skoj! Hoppas ni alla får en trevlig fredag på ett eller annat sätt! /Jeannie


Kommentarer
Linnéa

Saknar era blogginlägg :)

Svar: Så roligt att höra att du tycker om att läsa bloggen! :) Vi får försöka bättra oss! /Jeannie
Jeannie Olsson Frisk & Fanny Karlsson

2013-10-02 @ 09:21:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0