En bra torsdag!

Bara en vecka kvar tills jag åker upp till Umeå! Underbart!
Just nu är jag inne i en bättre period, jag klarar av att göra mycket mer än vanligt och har inte alls lika ont som jag brukar ha. Då kommer det väl en sämre period lagom tills jag åker upp till Fanny naturligtvis... hur som helst har jag ju då det bästa stöd man kan ha så det oroar mig inte det minsta!
 
Idag har jag jobbat på centret, haft gitarrlektion med mina duktiga tjejer, varit nere hos Jeffrey och Nathalie på kaffe och hunnit spendera en massa tid med Christoffer som är ledig idag. Snart ska jag ner till Jeffrey och Nathalie igen för lite pumpakarvning! En toppentorsdag helt enkelt!
 
/Jeannie


Kommentarer
Nandie

Kul att ni hör av er bögar

Svar: Asså jag fullkomligt älskar att det första du någonsin kommenterar på min blogg är "kul att ni hör av er bögar" Hör av dig själv neger!
Jeannie Olsson Frisk & Fanny Karlsson

2013-11-01 @ 00:53:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0