Inte som planerat

Man ska aldrig skriva något inför en dag. Inget blev som jag hade planerat igår. Dagen var bra, solade med Linda i två timmar tills Christoffer lyckats tjata sig till att vi skulle spela basket med honom. Kvällen däremot blev inte alls som jag planerat eller önskat. Vi skulle ju på rockfest, Jag och Linda skulle sitta hemma hos henne innan och vänta på Nandie. Istället blev det superstressigt, jag hittade inget att ha på mig, allt blev kaos, jag kom inte hem till Linda fören en timme innan vi skulle åka och när jag väl kom dit började jag få ont i magen och må illa. Kunde inte slapna av. Åkte sen till rockfesten men då tjejerna såg att jag inte mådde bra tyckte dem att det var bättre att jag åkte hem, vilket jag ville men samtidigt inte. Christoffer fick köra hem mig igen. Ville verkligen gå denna gång!
 
Jag måste verkligen lära mig att hantera stress! Det blir kaos i mitt huvud och även om det löst sig eller då jag vet hur jag ska lösa det så kan jag inte slapna av! Om jag väl blir stressad så kommer jag vara det tills allt är överstökat. Tror att det var stressen igår som gjorde att jag fick så ont i magen och började må illa.
 
Nu ska jag fortsätta se på tv, dricka te och bara ta det lugnt.
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0