50årsfest igår

Dålig uppdatering på sista tiden, jag ska bättra mig! Idag börjar Christoffers semester så vi ska utnyttja dagen till att göra lite roliga saker tillsammans då jag också är ledig idag. Sitter med värmeflaska och te och försöker kurera mig så att jag klarar av att åka iväg.
 
Igår var vi på 50årsfest. Nandies mamma har fyllt år och Christoffer, Linda och jag var inbjudna. Riktigt trevligt var det och fint att se hur öppna och kärleksfulla Nandies familj är mot varandra! Jag och Linda uppträdde med två låtar då hon spelade munspel till en och lade stämma på en, så kul att äntligen inte behöva spela själv hela tiden Blir så mycket roligare att spela tillsammans med andra och vad kan vara bättre än att spela med en utav sina bästa vänner. Jag mådde inte bra då festen började igår så vi kom två timmar försent vilket jag var lite bitter över men att sedan mötas av fina människor som kramar om en och frågar hur man mår för att de verkligen bryr sig, både människor vi känner bra och människor som bara vet att jag är sjuk, det får verkligen hjärtat att växa!
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0