Toa, toa, toa..

Fast på toan.
Suck. 

Nästan varje gång jag blir lite bättre så tänds en liten gnista av hopp att det börjar gå över, att jag håller på att bli frisk, att jag aldrig mer kommer fastna på toan och så vidare. Att allt kommer lösa sig. Blir det så för er också?

En konstig sak med min kropp har härjat på sistone. Jag sover helt okej! Jag vaknar ju hela tiden, såklart, och har otroligt svårt att somna.. men jag har fått rätt många timmar! Jätteskönt, men jätteskumt! So not Fanny-style liksom.

Har färgat håret brunt. Gillar det sådär. Vill vara blond igen, men kan inte just nu.. Håret kommer ju gå av om jag bleker det igen.

Toalettsitsar tror inte jag att vi pratat om tidigare, och jag måste bara få ge er ett tips!
Genom åren har jag suttit i flera timmar på ett gäng olika sorter, och kommit fram till en sak:
Om ni är som jag, och sitter flera timmar på toan rätt ofta - skaffa träsits!
Man domnar inte bort lika mycket och det är betydligt bekvämare helt enkelt!
DO IT!

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0