Obehag

Jävla skitkropp som inte bara kan fungera som den ska! Jag kan inte ens beskriva min frustration över mitt OBEHAG just nu! Smärtfri, trängningsfri, tjoho vill man tänka.. men NEJ! Det känns som att något kryper omkring innuti mig, innuti urinröret och jag vill typ verkligen bara slita bort mina urinvägar just nu! Funderade på att gå ut och gå för att röra på mig tills jag blir trött men jag har slutat röka för ett par dagar sen och att gå ut gör mig inte mindre röksugen... ahhhh!
 
 
Imorn ska jag och Christoffer till min husläkare för att prata om min sjukskrivning.
 
/Jeannie


Kommentarer
lina

Usch fy! :/ det obehaget har jag varje dag! Alltså typ konstant och ja man blir vansinnig. Är det inte nog med att man har trängningar och smärta!? Sen när man väl blivit av med det onda då dyker detta upp.

Något som verkligen förundrar mig är varför just ViSSA av oss upplever detta obehag och andra inte?

Svar: Eller hur! Aldrig kan det vara bra! Lider med dig som aldrig blir fri från obehaget, jag har åtminstone dagar då jag inte känner av det. Håller med dig om att det är underligt! Vissa förstår verkligen inte vad det är för något slags symptom medan vissa av oss är mer än medvetna om hur det känns.
None None

2013-02-14 @ 06:56:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0