Min hemsida

Nu börjar jag bli allt mer säker på att det är de blodtrycksänkande tabletterna som gör att jag får sådant obehag. Har ingen aning om varför och hur det kan bli så men när jag tar tabletterna så kommer också obehaget! jag glömde att ta tabletterna två kvällar i rad och då försvann känslan, idag har det kommit tillbaka och nu är jag orolig fö att det ska bli ännu värre när jag går upp i dos.
 
Jag har gjort en hemsida där jag nu lägger upp mina smycken som jag gör. Det är jätteroligt att kunna visa det jag gör och kunna ge nära och kära möjligheten att köpa ett smycke för en billig peng. Det som där emot är lite trist är att jag nu inte har några pengar till att köpa de detaljerna jag vill ha efter att ha lärt mig massor om smyckestillverkning genom att köpa in alla dessa olika saker för att träna och pröva mig fram. Jag vill tex. stansa och jag har inte råd att köpa en stansningssats, jag vill köpa mer hållbara detaljer som är nickeltestade, jag vill köpa mer läder osv. Nu när jag VET vad jag vill ha, då har jag inte råd att köpa in det..
 
Aja, nog med klagande, det hör ni tillräckligt här ändå!
Föutom obehaget mår jag fysiskt helt okej nu! Jag har trängningar och en del smärta på mornarna och under förmiddagen men sedan släpper det efter min vanliga procedur. Toa, minst två koppar te, värmefilt och varmvattenflaska.. Jag har en del svackor under dagarna men aldrig några akutsmärtor.
Brukar tänka på hur mycket man lär sig av sin sjukdom efter att ha lidit år efter år. Man lär sig vad som hjälper och vad som inte funkar, man lär sig vad som gör smärtorna värre och vad som kan hålla dem i schack. Vi har ju fortfarande inte hittat något som fungerar superbra men ändå.
 
Vill ni kolla min hemsida så heter den www.frisk.hemsida24.se.
 
/Jeannie
 


Kommentarer
Fia

Vad heter tabletterna? Undrar om det är samma som jag äter...

2013-02-19 @ 13:01:47
lina

Får man fråga vad det är för blodtryckssänkande medicin du tar? Som du tror skapar ditt obehag.

Men vad märkligt!

Jag har hoppats mig finna en medicin som tar bort det inte tvärtom!

Svar: Tabletterna heter Sinalfa. 1 och 2 mg. Jo precis. Jag känner att alla symptomen borde vara ett paketerbjudande på något sätt. Antingen lider man av alla sina symtom eller så försvinner ALLA symptomen med rätt medicin. Tycker att de olika symtomen borde komma från samma rot så att säga.
None None

2013-02-20 @ 16:55:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0