Julstök

Idag ska jag in till arbetsförmedlingen, hoppas det går relativt snabbt och smärtfritt! Tar med mig systrarna Friberg så det får bli lite julhandel och flängande på stan efteråt, ett besök på bolaget ska också hinnas med! Känns konstigt att vara arbetslös igen, nu när det är massa julstök och planering inför nyår är det väl en rätt välkommen ledighet men snart kommer januari och då blir det tufft. Men det löser väl sig som allt annat!
 
Denna helgen är fullspäckad med saker som ska hinnas med precis som för de allra flesta antar jag. Här ska vi göra julgodis, slå in julklappar, hugga julgran, storstäda, hälsa på släkt osv. Christoffer och jag kommer också för tredje året i rad att ha julaftonskväll hemma hos oss. Här i Fårösund är det tradition att alla (eller många) ungdomar ses när familjefirandet är över, vi fortsätter firandet tillsammans och på så vis kan vi fira jul både med familjen och alla vänner.
 
Nu får jag sätta lite fart så jag kommer in till stan snart!
Hoppas ni alla får en trevlig fredag!

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0