I'm going to be happy, because I deserve to

Ja, god jul på er!

Min jul var jättebra!

Vi var hos min faster och hade en jättemysig dag. Min första veganska julafton (inte så stor skillnad från mina tidigare vegetariska julaftnar, men ändå) som blev väldigt lyckad. Hade gjort spenatpaj, falafel och cheesecake, , och min faster hade gjort lökpaj, stekta brysselkål+grönkål, vegokorvar, fruktsallad, såser osv.. Ja, jag kan ju säga att det inte är jobbigt att vara vegan haha.

Jag hade inte så ont under dagen, det var fantastiskt! Satt inte länge på toan en enda gång innan kvällen, asnajs!
När vi kom hem kring 22 så började blåsan kaosa dock, och jag kunde lägga mig först 5-6-tiden, men det var jag helt okej med! Var så glad över att dagen gått så bra :)

Idag känner jag som rubriken säger. Jag ska bli lycklig, för jag förtjänar att vara lycklig. Det känns verkligen. Jag har varit på botten och klättrar uppåt. Det är jävligt tungt ibland, men jag är definitivt påväg upp. Jag känner mig stark just nu, känner igen gamla powerfanny. Hon som ingen kunde sänka, som alltid kämpade och fick andra att kämpa. Som aldrig gav upp. Har inte kännt mig så på sistone..

Nu ska jag gå i säng, Mirtazapinet börjar kicka in. Puss på er, hoppas ni haft en bra jul <3

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0