Hoppfull!

Jag har fått sova mer de senaste 3 nätterna än de förra två veckorna typ, haha, det är så skönt! Jag är ju jättetrött upp till ungefär 14h efter att jag tagit tabletten, men det är så värt det.

Jag har varit tacksam under gårdagen och idag. Glad för livet jag har. För ett år sedan kunde jag aldrig trott att jag skulle vara där jag är idag.
Jag har en inkomst varje månad (nåja, lite tjafs just nu, men ändå!), en lägenhet (2:a till och med!), en fantastisk sambo som älskar mig och genuint vill mig väl, jag är jourhem åt 2 katter, är rökfri, vegan (det fick vänta tills jag flyttade, men jag har velat det länge) och jag har ÄNTLIGEN tagit tag i min depression. Det känns verkligen som att det här är början på en ny era. Början på mitt nya liv.
Utöver det har jag ju mycket annat bra. Fantastiska vänner som jag kan lita på genom allt.

Om jag lyckades med det här på ett år.. vad kan jag ha gjort till nästa år?

Här får ni en bild på Knutte och Pontus som bor med oss till i mars. De är riktigt mysiga och fina, kommer bli jobbigt att skiljas från dem!


/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0