Ullsockor och försämring

Denna helg är det slite marknad, igår var jag och Christoffer där en stund på dagen, sedan åkte vi dit på kvällen med Linda, Danne och min kusin Johanna. En bra dag och en bra kväll! På marknaden köppte jag jägarsockor, sådana i ull som ska hålla värme extra bra. Så himla glad över att jag köppte dem! Jag (liksom många andra med uretrit) blir lätt kall om fötterna, så där så att det ilar i fötterna. Det blir mycket bättre med kloka strumpor på fötterna!

Vi har inget internet på datorn just nu så det är därför jag inte uppdaterat någe vidare!

Kan inte riktigt sluta tänka på hur mycket sämre jag blivit den senaste tiden... så fort jag inte är sysselsatt med något så börjar de tankarna mala. Jag tror inte detta är ett skov, detta är en uppgradering av sjukdomen. Jag har glömt när jag senast var symptomfri. Vill inte bli sämre..



/Jeannie


Kommentarer
Linda

Ett tips är att ha en värmekudde att sätta fötterna på! Hjälper för mig, får urinröret att slappna av. :-)

Svar: Jag gör så när jag har som ondast. Kan jag röra mig så vill jag kunna göra det utan att behöva flytta värmekudde osv. så då passar bra sockor bättre :)
Jeannie Olsson Frisk & Fanny Karlsson

2013-10-07 @ 07:59:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0