Att handla på IKEA kostar inte bara pengar

Hej!

Jag, Arvid och två vänner till oss behövde allihopa fara till IKEA i Sundsvall, så i helgen bestämde vi oss för att vi skulle dit på tisdagen, alltså igår.
Det började med att vi blev en timme försenade på morgonen av mina trägningar, men tillslut kom vi iväg. Från Umeå till Sundsvall är det en bit om man har släp på bilen. Efter ett gäng timmar i bilen med maxad sätesvärme lyckades jag faktiskt bli lite bättre med trägningarna, men molsmärtan var kvar, och min utmattning.
Vi köpte jättemycket kändes det som, haha, men allt behövdes ju. Är man nyinflyttad så fattas det ju en himla massa grejor. Nu kommer vi i alla fall få det fint i badrummet bland annat!

Jag satt ner så fort det gick när vi gick runt. Gick, satt, gick, satt. Skulle vi kolla ett tag på något satt jag alltid ner när vi gjorde det. Jag fick mycket stöd och förståelse under resans gång, så det gick ändå okej. Vi kom hem typ 1 på natten, och då kände jag verkligen hur kroppen började ge igen för att jag gått så mycket under dagen.

Idag dunkar det i hela magen och ut mot svanken. Är sängliggandes idag, kan inte göra något vettigt överhuvudtaget.

Är ändå på rätt bra humör, jag lyckades hålla igång en hel dag! Jag är så stolt över mig själv! Dessutom så har jag en massa möbler här nu :)

Blir mer och mer inne på endometrios för varje dag som går.
Det känns som att det är det.

/Fanny


Kommentarer
Linnéa

Vet du, jag tror också att du kan ha endometrios. Jag vet inte mycket om den sjukdomen, men ju mer du skriver och berättar om dina symptom så blir jag mer och mer säker på att det ligger något mer bakom din smärtproblematik! Hoppas du kan få en ordentlig utredning så att du så snart som möjligt kan få hjälp till förbättring!

Svar: Det är många som sagt det, när jag pratat med dem. Att jag passar in i mallen!Jag hoppas verkligen att jag kan få göra en titthålsoperation!
Jeannie Olsson Frisk & Fanny Karlsson

2013-08-28 @ 17:31:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0