Ett bra möte!

Har blivit dunderförkyld och håller på att bli knäpp av det ständiga kittlandet i näsan. Har gått omkring och tagit i tu med lite saker nu på morgonen för att få tankana på annat håll. Fick för mig att jag skulle skura duschen började spraya ner hela duschen med ett ganska starkt skumspray. Insåg ganska fort att jag glömt hur starkt det där luktar men när jag väl börjat så måste jag ju göra klart det. Nu kittlar det ännu mer i näsan!
Hur som helst så gläds jag väldigt mycket åt att jag den här morgonen och förmiddagen inte har ont! Hoppas det håller i sig ett tag till eftersom Josefin kommer ut om ett par timmar.
 
NU måste jag berätta om mötet på arbetsförmedlingen igår!!
Jag kan med ett leende på läpparna berätta att jag äntligen fått känna lite medvind! Min handläggare (eller vad dem nu kaller sig där inne?) är helt underbar! Jag har börjat att gå igenom en utredning på arbetsförmedlingen för att kunna hitta något jag kan arbeta med och i hela den proceduren har jag fått en personlig handläggare som både har hand om en stor del av utredningen och är som min kontaktperson. Jag kunde verkligen inte ha önskat mig ett bättre möte, det var som att en stor sten hade lättat från mitt bröst när jag gick där ifrån. Hon var jättelätt att prata med, hon liksom förstod mig trots att vi aldrig träffats tidigare. Hon var dessutom superpedagogisk och det är ju något som jag lägger stor vikt i hos människor.
Nästa möte blir tillsammans med henne och en sjuksköterska som ska fortsätta att gå igenom mina förutsättningar.
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0