Fina Rakel!<3

Igår kom Rakel och hälsade på mig! Ååh, det var jättelänge sedan jag träffade henne! 
Jag mådde väl sådär när hon kom hit, och på kvällen började jag bli sämre. Jag började få väldigt ont, satt på toa ett tag, fortsatte ha ont.. Jag kom tillbaka till soffan (som numera är min säng) där vi såg på film och slocknade ganska fort. Sömnbrist är som ett faktum i mitt liv, det har liksom blivit en konstant. Efter kanske 2 timmar vaknade jag, och nu har jag varit vaken resten av natten. GAH!!!!

Rakel är i alla fall supersöt när hon sover. Hon har pratat massor i sömnen! Utöver den underhållningen så har jag haft sällskap från min nya katt Puzzel (OBS! Jag döpte henne inte, haha. Tycker katter ska ha riktiga namn) som har värmt min kropp och hjärta. Ja, att vara vaken av smärta har varit värre.

Om ni inte fattat det än så är jag fetaste djurvännen. Jag är vegetarian och är verkligen helt djurfixerad (blir typ chockad när folk inte blir helt till sig när de ser en katt haha), så för mig är en katts sällskap i sängen är verkligen asnajs. På det djurvänliga sättet alltså, haha.

Nu hör jag att mamma och pappa börjar röra sig. Jag tror jag smyger ut och äter frukost med dem så händer det något i alla fall. Har ont i huvudet av att jag inte fått sova, men den smärtan är ingenting i jämförelse med det som håller mig vaken.

Hoppas ni sov bättre än jag gjorde.

Och krya på dig Jeannie. Ååh, jag det hugger verkligen inombords av att höra hur du mår. 
Du ska ju må helt okej ju! :( <3

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0