Uretritkompisar

Blev dålig idag efter nästan en veckas semster från smärtan. Har suttit på toa ett tag nu och det har börjat lugna ner sig så om jag tar det lugnt och vilar kanske det avtar ännu mer.
Har tänkt på grejen med att ha "uretritkompisar". Är det inte lite komiskt att vi åker och träffar varandra för att spendera tid tillsammans och göra roliga saker precis som normala, vanliga, friska kompisar men ändå med vetskapen om att minst hälften av tiden kommer vi spendera på varsin toalet. Alltså, det är inte roligt men jag kan ändå se komiken i det på något sätt. Det är då det blir så tydligt att våra liv mer eller mindre går ut på att sitta på toa och bearbeta smärta. Det spelar ingen roll hur mycket man än längtar efter att få göra saker, det är inte vi som bestämmer hur våra två veckor kommer se ut.
 
Kvällens plan är att åka på spökjakt!
Blir vi bättre till ikväll så så får vi säkert ihop några stycken som vill åka med. Finns många roliga ställen på Gotland att åka till och jag tänker att det hade varit roligt att motbevisa Fannys naturliga förklaringar till allting haha. För min egen del hoppas jag på att vi inte får se något men för Fannys skull, då kan vi lika gärna tälta i Marteboskogen om det skulle behövas!
 
Nu har jag en del att stå i. Svara på mail, ringa några samtal och plugga...
 
/Jeannie
 
Nej just det! Höll på att glömma, Roland ska skicka remiss till Sofia hemmet denna vecka. Tanken är att jag ska få utredas än en gång där och samtidigt få diskutera Inter Stim. Spännande!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0