Om mig

Nae, jag ångrar mig. Jag orkar visst ta tag i ett basinlägg. Mattias ligger och sover och jag är 0 trött och sjuk så jag kommer inte somna på ett bra tag. Dessutom har jag faktiskt jättetråkigt. Nepp, här har ni mig!

Namn: Fanny
Ålder: 18 år.
Hemort: Umeå.
Sysselsättning: Ja, officiellt är det att jag pluggar Naturvetenskapliga Programmet på gymnasiet, men jag är nog mest hemma och är sjuk.
Symptom: Smärta mittemellan urinröret och urinblåsan och längst ut i urinröret.
Blir aldrig kissnödig, kan inte känna mig kissnödig, förutom när jag är fejkkissnödig när jag har rätt ont, då får jag trägningar som inte går efter fysisk logik.
Har alldeles för högt tryck när jag kissar (kurvan slår i taket och det går inte att få ett värde på exakt hur högt trycket är) = alldeles för starka kissmuskler.
Kan rymma oerhörda mängder i blåsan, kanske tränat upp det med hjälp av att jag inte kan känna mig kissnödig. Detta tror vissa läkare är skälet till att mina muskler är så starka också.
Sjuk sedan: Januari -08.
Favoritmedicin: Den här frågan öppnade verkligen för otroligt många roliga skämt, men jag kör serious face och svarar ditropan.
Relationsstatus: Tillsammans med min sötnöt Mattias sedan hösten -10.
Sjukdomsstatus: Långt ifrån botad, dock har jag medicin som håller mig lite friskare än om jag skulle gå omkring utan den.
Beskrivs som: Otroligt positiv, ansvartagande, skrattig, omtänksam och envis.
Längd: 168,5 cm (och ja,  ,5 är viktigt.)
Vikt: Typ noll nu efter magsjukan, haha, nemen 59 kanske.
Hobby: Tycker om att vara konfirmationsledare, jogga och bli ett med naturen. Dock är det inte så jättemycket sånt längre. Däremot älskar jag The Elder Scrolls och kommer alltid att rekommendera Skyrim som en akutmedicin och psykisk rehab.
Ideologi: Tror på att alla är lika mycket värda. Att man lever tycker jag är ett av de största bevisen på det. Det finns ett skäl att älska alla, annars skulle inte något ha hållt dig vid liv, trots att denne förlorade en del på det, när du var totalt hjälplös och inte kunde ge något annat än bajs, skrik och spya. Någonstans därifrån utgår jag och känner inte att jag behöver placera mig i ett visst parti för att tycka det. Vegetarian och miljötönt. Tror också att man har mycket större makt över sitt liv än de flesta verkar förstå.
Musikstil: Det du inte hör på Rix FM.
Fun fact: Jag är firm believer av symbolik och jag tycker att fötter är en av de äckligare sakerna man kan ha 1 dm ifrån mitt ansikte.


, nu har ni lite basfakta om mig.
Fråga gärna om ni undrar något mer, antingen som en kommentar, eller i frågelådan till höger. Om ni lägger den till höger är det lättare för andra att se det och då kan de på så vis kanske också få lite svar. Svag hint om vars jag vill att ni frågar. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0