Riktigt kass dag

Idag rä första heldagen jag har haft det riktigt drygt med uretriten på hela veckan! Sedan måndagen har jag, med några timmars undantag, mått riktigt bra.

Idag är det dock lite svårt att vara helt lycklig för det, eftersom jag sitter här utan smärtstillande och ber till gud att ge mig en snabb död i stället för denna eviga tortyr. En bilolycka eller att bli träffad av blixten känns farligt attraktivt stunder som dessa. Då jag bouncar upp till 10 varannan minut, ligger på 9 de andra, kramplösande funkar inte, ingenting funkar. Har jag tur går jag ner till 8 då och då. Skiten har hållt på i flera timmar nu och mildras inte överhuvudtaget. Det var länge sen jag hade såhär ont, så länge.

Jag hoppas ni mår som jag gjorde igår. Jag mådde såbra att jag var utomhus i princip hela dagen. Det är inte många dagar om året jag mår så!

Kram!

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0