Stor nyhet

Åh vad lat jag blivit som uppdaterar så fruktansvärt dåligt!
 
Min medicin jag äter dagligen nu fungerar bättre och bättre! Jag börjar lära mig hur jag ska ta den för att den ska göra störts inverkan, det är fortfarande svårt att veta hur stor mängd jag behöver ta och hur länge jag kan vänta men det går som sagt bättre och bättre. Tyvärr insåg jag för en stund till min stora fasa att jag glömt förnya receptet i tid för nu har min läkare gått på semster och det finns ingen kvar på mottagningen (!!) Paniken har inte hunnit tagit sig så långt ännu men om inte min husläkare kan hjälpa mig med förnyelsen så vet jag inte vad jag gör..
 
Jag har jobbat sju timmar idag, tog medicinen för sent så började få ont runt tio. Har ändå kunnat stå ut så jobbade till 14.00 och nu sitter jag hemma och tar det lugnt. Josefin T, Lina och jag tänkte åka hem till Lina ikväll och mysa med film för att sen sova över och rida ganska tidigt imorgon. Jag tänkte att det säkert skulle gå bra eftersom jag mått så bra den senaste tiden men blev lite tveksam förut då jag fick ont.. tycker ofta det är jobbigt att umgås och försöka ha roligt när jag har ont, även om jag inte har superont. Ännu många timmar kvar tills Lina slutar så hoppas på att jag hinner bli bättre.
 
Sedan fick jag äran att berätta den stora nyheten!
 
Eftersom Fanny och jag kommit varandra så nära, driver bloggen ihop och vi båda lider av en sådan kraftig Uretrit vilket vi inte känner någon annan som har (självklart finns det fler där ute som har liknande uretrit som vår men ingen vi har kontakt med) så har vi länge pratat om att hälsa på varandra för att lära känna varandra ännu bättre. Nu äntligen har vi gjort slag i saken och jag har nu bokat ett flyg upp till Umeå den 2 augusti!
Jag är så otroligt glad och exalterad över detta! Det ska bli så spännande!
Så om några veckor kommer äntligen Fanny och jag mötas på riktigt.
 
/Jeannie


Kommentarer
Nina

Tack för bloggen! Även om vi är dåliga på att höra av oss är vi säkert många som läser och känner stöd av den. Vilken medicin är det du äter som funkar så bra? Kram!

Svar: Hej Nina! Vad roligt att höra av en ny person! Jag har all förståelse för att man inte alltid orkar höra av sig, ta upp nya kontakter när man mår dåligt osv. men åh vad glad man blir när det faktiskt händer!
Jag har velat spara lite på att gå ut med vilken medicin jag äter och hur bra den fungerar i fall det nu skulle vara så att det råkar vara ett sammanträffande, att det har varit lite för bra för att vara sant. Vill verkligen inte ge andra uretritare sånna falska förhoppningar men nu i några dagar har jag funderat på att gå ut med det som en stor nyhet och bland annat maila Bigitta om detta! För jag mår otroligt bra och nu kan det inte vara något annat än tack vare medicinen!

Kommer ett inlägg om "mirakelmedicinen"
Kram på dig!
/Jeannie
None None

2012-07-18 @ 09:24:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0