Bättre av värme och vätska

Jag har varit dålig på natten/morgonen nu i några dagar, haft mycket trängningar och ont. Jag har gjort samma procedur varje morgon när jag gått upp eller när jag inte kunnat somna om igen. Först går jag och kissar för att kunna slapna av lite ifrån trängningarna, sedan gör jag te och sätter mig med en varmvattenflaska. Jag har varje gång märkt att efter någon timme eller ett par så släpper krampen mer och mer och tillslut har jag blivit helt smärtfri. För mig är det här en ännu större bekräftelse på att smärtorna samt kramperna avtar när blåsan är full och att kramperna reagerar bra på värme. Detta funkar ju inte alltid, det har ni ju läst om, hur jag mått längre tider och hur ont jag haft men just nu verkar jag vara inne i en period när detta funkar! Peppar, peppar ta i trä!
 
Har varit i stan idag med Josefin, nu ska jag bara vara hemma och ta det lugnt ikväll.
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0