Ny medicin!

KÄRLEK till sjuksköterskorna och läkarna här på avdelningen som hjälper mig så mycket!
De ordnade så att läkaren på smärtrehab som jag skulle ha träffat (jag var på väg dit när jag krockade) kom och hälsade på mig på avdelningen idag och diskuterade min smörta, och har nu satt mig på 2 nya mediciner.
Ett preparat som ska hjälpa mot nervsmärta, om det nu är det, och ett nytt morfinpreparat (oxykodon) som är mer långtidsvärkande än ketogan. Jag ska sluta ta morfin som akutmedicin, och nu ta det morgon och kväll så jag är smärtstillad dygnet runt, är tanken.

I morgon kommer den läkaren hit igen och ska utvärdera hur medicinerna funkat (<3 <3 <3) och då ska jag passa på att fråga några frågor också.

Jag blir bättre och bättre, på torsdag hoppas jag vara ute härifrån!

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0