Supertrött

Hej allihopa!

Sen senast?
Det gick bra igår kväll! Jag hade jätteont på morgonen, men det blev sakta men säkert lite bättre. På kvällen mådde jag helt okej för att vara jag. Senare mot kvällen kom dock smärtan tillbaka, så jag fick kanske 1-2 h sömn i förra natten. Kändes lite onödigt med tanke på hur kasst jag sovit nätterna innan.
FAST... där vid 12 idag så började det lätta lite grann! Det blev faktiskt mycket mindre smärta, jätteskönt. Jagkunde ju ha passat på att sova, men jag ville som ta vara på att inte ha så ont.
Tror ditropanet hjälper mig en del. Utan det hade jag ju inte fått må bättre mitt på dagen.

I natt skrev jag:
"Nu är jag dock fast på toan igen. Hela min kropp skriker efter hjälp just nu. Hur kan man ens känna så intensiv smärta över ett så litet område!?"

Ja, utifrån den lilla texten ovan så kanske det går att tyda att den här natten var sjukt jobbigt. Fick sova 1-2 h.
Den här veckan har jag fått obehagligt lite sömn. Just trötthet brukar jag kunna hantera rätt bra (jag har inte haft så mycket till val än att lära mig det genom åren) och det gör jag nu också. Jag är verkligen trött, men jag känner inte att jag dör om det tar 24h tills jag får sova ordentligt. 48h däremot - nja, det blir nog jobbigare.
Nu i skrivande stund är klockan 07.00.

UPDATE: Tjohoo! Lyckades somna mellan 9 och 1! Nu är jag helt sjukt mycket mer trött än i morse, fastän jag sovit typ dubbla tiden nu än på 2 dagar innan. Hmm. Aja, vi hörs senare!

/Fanny


Kommentarer
veronica

Hej fina ni.

Nu har mitt skit börjat IGEN.

Efter att ha haft migrän i en veckas tid klingade huvudvärken lyckligt bort igår, och jag blev så lycklig över att må bra. Gick kanske 2 timmar sen började underlivet...pang smack boff...

I samband med att uretriten kom tillbaka fick jag även ångestkänsla i hela kroppen, den har varit hos mej hela natten och även nu på morgonen. Jag förstår inte varför. Brukar ni ha ångestkänslor i samband med uretriten? Jag kan ju ha ångest eftersom jag avskyr urinrörsproblemet...jag mår pyton av detta :(

Eftersom det nu är helg så har min gyn valborgsstängt....men som "tur" är (?) så har jag en ranson kvar av tabletterna jag käkade sist. Kanske är dumt att ge sig på en omgång mediciner till utan konsultation men jag måste ju ha hjälp....

2012-04-28 @ 08:42:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0