Om jag använder machete så kanske jag kan ta mig fram

Joo, natten blev jobbig, fick bara någon timme. Den timmen sov jag inte särskilt bra heller, vaknade och hade jätteont liksom.

Däremot tror jag att jag mår mycket bättre snart. Jag har 1 miljard ditropan här hemma, som jag ska mumsa i mig. Dessutom, även om jag har vansinnigt ont just nu, så tror jag att det håller på att lätta. Jag har någon skum känsla i muffen som skickar "jag tar hand om dig"-signaler. Oj, det lät flummigt och lite perverst. Dock vet jag inte hur jag ska förklara det bättre :)
Ska hålla i ledarutbildningen ikväll, hoppas att jag blir lite bättre idag då! Jag kan tänka mig att dra dit när jag har ruggigt ont, men nån gräns måste jag väl ändå sätta. Just nu har jag för ont för att somna om, gå upp och äta eller röra mig någonstans.
Måste på toan, men väntar en liten stund. Det blir så mycket värre efter att jag har kissat, och om det blir värre än såhär.. well.. då behöver jag ta några djupa andetag innan.

Hoppas era nätter har varit helt OK.

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0