Tänker på det som varit

Känner mig lite ledsen, men utan någon anledning. Hatar det. Då när man känner sig nedstämd, liten och ynklig när allt runt omkring inte kunde vara bättre!
När allt är som bäst brukar sådana kvällar komma, tror det beror på att jag börjar tänka på livet mer. Idag har jag mått jättebra hela dagen! Var stressigt imorse och chansade när jag åkte iväg på möte med tjejerna, tänkte att det får gå så länge det går, tillslut kommer smärtan och då får jag bara åka hem. Istället kom aldrig någon smärta, jag har i stort sett varit symtomfri i över 12 timmar nu. Det är helt underbart naturligtvis men med en sådan dag kommer också tankar om hur livet skulle kunnat se ut, hur mycket jag missat och kommer missa. Jag kommer alltid sörja tid av mitt liv som rykts ifrån mig pga. smärta, jag kommer alltid känna sorg över hur jag varit tvungen att leka vuxen och stark när jag varit liten och svag under en tid i livet man egentligen bara ska ägna sig åt att prata om killar och göra dumma saker med kompisar.

Jag blickar framåt och vågar tro på framtiden, det svåraste är att lämna det som varit. Lägga tunga, smärtsamma minnen åt sidan.

/Jeannie


Kommentarer
Linnéa

Kram!! :)

2014-03-07 @ 00:07:39
Mia

Kram**

2014-03-07 @ 12:16:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0