Möte med försäkringskassan imorgon

Hej alla!
Fortfarande inne i mitt kassa skov. Lyckades dock ta mig ut och tåga med FI idag, var riktigt mysigt. Blev dock sjukt mycket sämre rätt fort, och sitter nu på toan.

Imorgon har jag möte med försäkringskassan. Jag är så jävla nervös, har vart det i en vecka nu. I mitt läkaruttlåtande står det att jag kan jobba 20 h i månaden (vilket jag inte ens kan, utan som allra mest inom ett år liksom), som vi baserade på att det står att en kan jobba 1h per dag utan att det påverkar hel aktivitetsersättning.

Förra veckan ringde dock försäkringskassan och sa att jag ska på det där mötet, för att "mängden jag angivit att jag kan jobba KOMMER att påverka ersättningen". Jag fixar inte om det blir så. Jag klarar mig inte på 3/4 ersättning. Då fixar jag knappt hyran.

Jag är så nervös.

Hör av mig om hur mötet gick sen.
Kram, och glad första maj på er <3
/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0