Tidiga mornar

För två veckor sedan började vi med våra bakveckor. Vi har lyckats pussla ihop ett chema som fungerar, blir inte mycket fritid men just nu är cafét prio ett!

Denna vecka har jag bakvecka, börjar 04.00 och slutar 09.00. Har sedan ledigt fram till 12.00 då man sen jobbar fram tills det börjar trappa av med folk. Funkar bra faktiskt även om det är slitigt. Efter att jag slutat vid tre idag åkte jag ut till några stenstränder vid havet för att plocka drivved, promenera och slappna av lite. Bästa jag gjort på länge, älskar havet!

Sjukdomsmässigt pendlar det väldigt mycket upp och ner. Mår aldrig 100% bra men det fungerar med jobbet och det är jag tacksam över!



/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0