Spelning med smärta

Jag tog mig igenom spelningen och jag hade dessutom roligt! Stolt över mig själv då jag hade trängningar och endometriosvärk men ändå klarade av fyratimmarsspelningen och även lyckades ha roligt både under spelning och med vänner i pauserna.

Spelningen gick riktigt bra och är grymt stolt över Christoffer som tidigare haft det jobbigt med nervositet och scenskräck, ikväll strålade han av lycka då han upptäckt hur avslappnad han kände sig.

Nu mår jag sämre, har väldigt ont och vill bara gå och lägga mig men det lär inte hända ännu på ett par timmar. Försöker tänka på att snart kommer bättre dagar.



Här spelar två vänner till oss, aggerar alltid paustrubbadur för oss när dem finns på plats! Ständigt omgiven av underbara, musikaliska vänner!

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0