Tänker

Önskar ofta att jag kunde sluta tänka så mycket.. Egentligen är allt precis som det ska vara just nu. Älskade Linda har kommit hem, Christoffer har kommit hem från några dagar i Sthlm, träningen går bra, jag ska börja plugga och har lite framtidsplaner, vi hittar på saker allihop, har roligt och är spontana. Som det ska vara helt enkelt. Ändå känner jag mig plötsligt inte riktigt lycklig. Varför? Jag har väl precis som de flesta en del saker i mitt liv jag inte känner mig helt tillfreds med men för tillfället tycker jag inte att något är så jobbigt att jag borde känna mig olycklig? Jag tänker för mycket, vänder och vrider och grubblar...

/Jeannie


Kommentarer
Linnéa

Vad roligt att du ska börja plugga! :) Vad blir det för något?

Svar: Bara en kurs än så länge men det är i alla fall en början! Företagsekonomi blir det.
Jeannie Olsson Frisk & Fanny Karlsson

2014-01-21 @ 11:20:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0