Mår bättre!

Ikväll piggnade jag äntligen till efter 2, 5 dagars illamående, kräkningar och extrem trötthet. Sov några timmar på eftermiddagen då jag i princip däckade, när jag sedan vaknade mådde jag mycket bättre. Lättnaden över att få må så mycket bättre är oveskrivlig! Dessa dagar har verkligen varit ett helvete. Just nu är uretriten rätt jobbig och efter att ha sovit så mycket som jag gjort de senaste dygnen är det omöjligt att somna ifrån detta men jag bryr mig inte så mycket. Jag är bara otroligt lycklig över att inte varje minut behöva kämpa för att vara vaken och att inte kräkas.

Angus är bästa sällskapet och jag längtar tills imorn då jag ska städa! Äntligen få göra någon nytta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0