Vakna av smärta

Jag har länge försökt undvika söta drycker med mycket socker i då jag upplever att jag blir sämre av det. Ni som följt bloggen länge vet att jag inte dricker läsk, saft, oboy, juice osv. Detta är heller inget som känns särskilt svårt, jag har vant mig av med det och är sällan riktigt sugen på någon söt dryck.
Igår grillade vi här hemma med Linda, Nandie och Danne och till maten fick jag plötsligt lust att dricka läsk (?) Jag drack nog två stora glas och kände att det skulle gå bra eftersom jag var helt smärtfri igår.
Att den teorin inte höll förstår ni säkert redan... Jag har så in i helvetes jävla ont! Vaknade av smärta för en timme sedan och har suttit på toa sedan dess. Jag har verkligen bara mig själv att skylla och blir så arg på mig själv! Får se hur många timmar det tar innan detta börjar lägga sig, har en lång morgon framför mig.

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0