MEN ASSÅ......!

Asså, den här dagen. Så ovärd. Brutala trägningar, med tillhörande smärta, kramper och inkontinens.
Blev bättre ett tag, så lyckades fara iväg och handla. Nu är jag tillbaka på toan. Har inte fått i mig middag än, tar mig verkligen inte ut ur toaletten. Det blir inte bättre. Stört less.

..fast gårdagen var faktiskt underbar.
Började med att gå på Vegovision, en skitstor veganmässa här i Umeå! Köpte mängder tångkaviar (smakar, ser ut som, känns som rom, men är veganskt :) ) och falafel snorbilligt! Lyssnade på jätteintressanta föreläsningar, provsmakade en himla massa god mat. träffade massa trevligt folk. Asså, jag känner mig verkligen inte begränsad som vegan! Att gå på sånna där mässor bekräftar bara det jag säger: Det finns ett enormt veganutbud utöver grönsaker :)

På kvällen fick vi supertrevliga gäster, och det blev en seeeen natt! 

Ja, kort sagt, gårdagen var asnajs.

Imorgon ska jag gymma och träffa min psykolog. Undrar vad hon tycker om min ekonomiska framtid.

/Fanny


Kommentarer
Johanna

Så skönt att jag hittat eran blogg! Har jätte mycket problem och har haft sedan fem år tillbaka med urinvägarna, har läst på lite snabbt om uretrit och finns ingenting som någonsin känts så klockrent. Har läst många av era inlägg, grymma brudar ni är! Ser fram emot att fortsätta följa er!

Svar: Välkommen hit! Att ha fått svar på en lång fråga måste kännas skönt, hoppas du hittar fler här :)Tack för fina ord <3

/Fanny
Jeannie Olsson Frisk & Fanny Karlsson

2014-02-14 @ 23:18:53
URL: http://johannalampinen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0