Trött på att ha ont

Idag är jag trött på livet. Idag önskar jag extra mycket att jag kunde vara frisk.

Jag har jobbat på som vanligt, haft trevligt med massa vänner och haft en rätt bra dag men när jag känner hur fort energin tar slut pga. smärtor så blir jag så otroligt ledsen och arg på allt. Har haft väldigt ont i magen i tre dagar nu, insåg idag att det nog är endometriosvärk. Ikväll ska alla ut till Fårö för att gå på Vinor krog och jag kan inte följa med. Just ikväll känns det lite extra jobbigt av olika anledningar.

Tröstar mig med att jag kanske klarar av att åka ut en stund, men jag önskar att jag kunde få vara med lika mycket som alla andra

/Jeannie





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0