Faith in the future - lost

Igår kväll var jag sjukt livspeppad och sprakade typ av energi.
I morse var det inte lika kul.

Jag skulle på ett möte med min syo och Viva vägledning, men kunde inte fara. Syon ringde mig senare.
Hon sa om och om igen att jag inte kommer få slutbetyg i gymnasiet, jag har för många IG, jag har bara till juni 2015 på mig att göra det, vilket inte kommer gå blablablabla.
Efter att ha gråtit och haft framtidsångest hela morgonen känns det rätt okej nu. Eller, jag är väl mer död. Hopplös. Men ändå lugn. Det känns inte max-jobbigt längre så att säga.
Jag ska fara på Viva vägledning imorgon (eller övermorgon om jag känner mig svag imorgon) och ba försöka lösa det här. Utan slutbetyg i gymnasiet har ju faktiskt typ ingen chans i livet känns det som. Jag kan inte gå på någon utbildning, och vem vill anställa någon som inte har slutbetyg?

Idag är jag svag, så jag orkar inte ta tag i det nu. Jag ska samla kraft idag.

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0