Tisdag

Har jag sagt att jag är på rätt bra humör nuförtiden? Ja, jag är det i alla fall! Eller, det är klart att det går upp och ner, men mitt snitt är faktiskt ganska högt upp. Det faktum att jag har fantastiska människor i mitt liv tror jag kan påverka ganska mycket :)

Kroppen är dryg som vanligt. Ingen migrän på 5-6 dagar, yay! Trägningarna är på, smärta, kramper, ja, allt sånt där.
Men jag har som accepterat det på ett mysigt sätt. Det gör jätteont, men jag är större än min smärta. Det slog mig faktiskt för inte så länge sedan att folk runt omkring mig inte definerar mig utifrån min sjukdom. Jag har som bara antagit det, eftersom jag gör det rätt mycket ibland. Men jag blir så glad när jag inser att de ser mer än så. Kan de göra det så kan jag göra det.

Nu ska jag upp å äta tårta som är kvar sen i söndags, omnomnom! :)

Kram!

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0