Onsdag

Förkylningen jag hade omvandlades till någon slags influensa, med något magsjukeliknande och dunderförkylning! Idag mår jag lite bättre, har slutat spy och febern är borta.
Förrgår natt sov jag också hemskt. 30 minuter kanske.

Inatt fick jag dock till några timmar. 4 kanske. Känns skönt att ha fått vila NÅT.

I morgon ska jag träffa kuratorn igen. Vi ska prata om allt möjligt jobbigt, men frågan om antidepressiva kommer förmodligen lyftas.
Jag har bestämt mig för att ta dem, men är dock orolig. En biverkning är att man första veckorna ofta är ännu mer deprimerad. Jag har redan typ en fet depression, fixar jag att vara mer deprimerad? Jag tror det löser sig, om jag berättar om mina rädslor för henne. För att få antidepressiva ska jag prata med en läkare på mottagningen. Då ska jag prata om mina sömntabletter också, för de jag har nu är ju inte ultimata.

Annars då?
Ska få operera huvudet 6:e december, ska ner till göteborg strax innan dess ser det ut som.


Ha de bra!

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0