Lördag

Jag är stolt över mig själv!
Igår cyklade jag till K-rauta och tillbaka för att köpa lite grejer till badrummet, och det är sammanlagt kanske 1h cykling. Kroppen straffades ju såklart, och idag har jag verkligen jätteont. Jag är dock sjukt nöjd över att jag klarade det, och att jag vågade ge mig iväg så långt!

På kvällen fick jag trevligt sällskap i lägenheten. Jag är verkligen typen som föredrar hemmafester framför att dra ut. Framförallt fester hemma hos mig! Väldigt tacksamt för kroppen. Då är det mycket enklare att lyckas umgås med folk!


Annars då?
Ja, nu när vi har delarna i behövde så kommer vi nog få igång handafatet i badrummet i helgen! Det ska bli skönt! Då kan vi börja med andra grejer som behövs göras där!
Ikväll blire middag med mamma å pappa.
Imorgon kväll drar jag till Robertsfors och ska hjälpa till att samla in pengar genom att göra tacos! :)
Ha de bra!

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0