Blää

Igår hade jag ett litet kalas hemma hos mig, då släkt och familj kom förbi. Väldigt trevligt, och fick jättebra presenter! :) Tack så mycket <3


Igår hade jag trägningar from hell på morgonen, vilket är lite rutin nu. Första timmarna är kassa, då kissar jag jämt och har väldigt ont. Kissar oftast på mig på morgonen. Aja, jag blev lite bättre, och tack var underbara barstolen i köket som gjorde att jag kunde sitta ner mycket så städade jag undan ordenligt, och ja, helt plötsligt hade jag städat lite överallt i hela lägenheten! Jag fick väldigt mycket gjort, vilket kändes skönt. Straffet kom ju idag dock. Sängliggandes hela dagen.

Har kollat på partiledardebatten också. Sjöstedt var bra som vanligt, Löfven gjorde mig besviken och verkade inte så förberedd eller villig att diskutera och Reinfeldt betedde sig som en arg terrier. Inte den bästa debatten jag sett.


Jag behöver en hobby. Hobby, hobby, hobby. Om det går som det går nu och jag äntligen kan ta ett studieuppehåll så måste jag ju sysselsätta mig med något annat. Jag vill ha ett mål att sträva mot. Just nu är jag sugen på att skriva något. En roman? En bok om något av ämnena jag brinner för, eller något helt annat?
Hmm. Det är det jag har som idé nu.

Börjar bli mer och mer vegan förresten. Känns bra. Vill verkligen inte stötta djurindustrin.

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0