Stillasittande dag

Idag har varit en tung dag fysiskt, mycket smärta och trängningar. Jag har ändå tagit det rätt bra, inte orkat deppa liksom utan bara accepterat det. Känns skönt att kunna hantera smärta så bra. Har mest suttit i soffan hela dagen vilket jag ofta har jättesvårt för att hantera, mår inte bra av att låta en hel dag passera utan att få något gjort. Svårt för att acceptera att inte ha valmöjligheter. Men idag har jag som sagt varit okej med det!
Just nu sitter jag och väntar på att Christoffer ska komma hem med datorn. Den är på lagning hos grannen. Vill hinna jobba lite ikväll åtminstone när jag ändå bara kan sitta still. Älskar att det mesta arbetet med Forever är kontorsarbete. Passar mig perfekt när livet ser ut såhär!

Hoppas ni haft en trevlig helg!

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0