Gratis arbetskraft

får dåligt samvete över att jag inte uppdaterar men hittar verkligen ingen inspiration..
Allt är i sin vanliga ordning. Ont på förmiddagar, bättre på eftermiddagar. Jobbar på idrottscentret och med Forever. Det enda som är anorlunda är väl att min ekonomi för tillfället har rasat igen. Arbetsförmedlingen hade gjort ett misstag och det visade sig att ersättningen jag haft (som precis räckt så att jag klarat att vara självständig) "var aldeles för hög.." så just nu lever jag på 4500 i månaden. Arbetar fyra timmar om dagen, fem dagar i veckan och får 1500 kr för det i månaden.... resten är för att jag är sjuk och inte kan arbeta 50%. Jävla arbetsprövning som lät så bra först, gratis arbetskraft är vad dem skriver i pannan på dig!

Vet inte vad jag ska göra. Orkar inte ha det så här.

/Jeannie


Kommentarer
cimone frisk

Håller med fullständigt. Sitter i liknande sits själv, ja du vet.... Vart ska man protestera???

Svar: Nä precis, jävla samhälle vi lever i!
Jeannie Olsson Frisk & Fanny Karlsson

2013-11-26 @ 11:14:36
Maria

Asså jag kan inte med ord beskriva vad jag anser om arbetsförmedlingen! Har själv varit och vänt där och arbetat under deras premisser...

En fråga har du testat Atarax? Jag har börjat med det igen då jag upplevt mer och mer allergiska besvär men också mot lite oro och sömnsvårigheter...

Kram till er båda

Svar: Tror inte det finns någon som har bra erfarenheter utav arbetsförmedlingen. Jag har haft tur med bra handläggare men själva upplägget på allting som har med arbetsförmedlingen att göra är ju ett skämt! Nej det har jag inte testat. Men ja har heller inga utav de symptomen du beskriver.

Kram
Jeannie Olsson Frisk & Fanny Karlsson

2013-11-26 @ 13:11:39
URL: http://mitt-liv-med-uretrit.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0