Göteborg!

Är framme i Göteborg hos min bror nu! Har jag någon läsare i närheten som har lust att ta en fika innan jag far hem på onsdag kväll btw? :)

Flyget gick 11.40 från Umeå, men man ska ju vara där ett tag innan, sen flyga i nästan 3 h, sen flygbuss, sen spårvagn, sen skulle vi handla och ja.. nu sitter jag på toa i brorsans lägenhet, äntligen! Lyckades hålla mig ända tills nu. Vågade inte gå på toa i morse, orkade inte vara jättedålig på flyget. Hade hyfsat ont på morgonen, men det blev bättre ju längre tid som gick.


Känns kul att vara här! Nu håller vi tummarna på att jag kommer ut härifrån snart så jag kan hänga med min bror!
19.30 ska vi bege oss ut till en thairestaurang där vi ska tävla i vem som kan käka starkast, får lov att må bättre då!

Fick förresten ett brev hem om att jag får bidrag även i december (puuh) så nu ser det ut att bara bli 2 månader utan inkomst.. Aja. Jag löser nog det.

Hare bra!

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0