Ett tag sedan

Hej!
Nu var det jättelänge sedan jag skrev. Ursäkta för det!

Jag har varit omotiverad tror jag. När Jeannie var här ville jag ju bara vara med henne, så då bloggade jag ju inget. Efter ett lite jobbigt samtal hos psykologen har jag fått diagnosen posttraumatisk stress också. Förklarade en del. Hon tror att jag har en del förträngda minnen i och med den där traumatiska händelsen som vi nu försöker väcka till liv, vilket är väldigt jobbgt. Det är jobbigt att tänka på jobbiga saker.

När Jeannie var här gjorde vi inte supermycket aktiviteter. VI var mest med varandra :) <3
Jenny som har varit i Australien i 2 år kom hem i söndags och sov hos mig.
Ganska mysigt att få träffa mina två vänner som har vart långt ifrån mig länge! :)

På lördag far jag ner till Göteborg för att hälsa på min storebror! Vi ska utamana varandra i att äta så stark thai-mat som möjligt, försöka gå på museum (helst emigrant-museumet, det verkade intressant!), och på tisdag gå på en konsert av Amon Amarth! På onsdag kommer jag hem!

Annars då?
Blir upprörd av antifeminism, rasism, friskolor, djurindustrin, skattesänkningar och egoism. Som vanligt :) Juste, är så gott som vegan nu!

Hare bra!

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0