Sjukt glad tjej!

Idag är jag jättesprallig!

Dagen började med att jag var sur och grinig, men jag blev snabbt gladare! :)
Träffade Anneli och fick en massa kaffe och fick kolla på hennes nya snygga skor (JÄTTESNYGGA), och träffade sedan andra människor. Fick faktiskt en present av min fina idag, en grej så att jag kan lyssna på mobilmusik i bilen! Underbart, sjukt önskat! Belv verkligen superglad! :)

Har sett på roliga bilder, lyssnat på bra musik, skrattat och ba mått bra idag. Kroppen har samarbetat rätt okej med. High on life, kan inte sluta le! Älskar verkligen när jag har extra mycket medvind!

Ikväll blir det mys med familjen och kanske fara bort senare ikväll.

Hahaha, jag kan inte sluta skratta åt den här bilden. KOLLA HANS MIN AHHAHAHAHAHAHAH

Aja, hoppas ni kan le lika mycket som mig!

Kram!

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0