Lång natt med fina människor!

Igår var en knäpp uretritdag. Så fort jag trodde att trängningarna försvunnit och började göra något så kom det tillbaka och samma med smärtan. Så jag blev aldrig riktigt smärtfri igår. Var förbannad över det eftersom jag så gärna ville gå ner till grannen där de andra satt och grillade och ta en öl ihop med dem. Tillslut blev jag så sur så att jag sket i att ens försöka bli bättre, gick ner ändå och tänkte att jag får väl bara gå hem då när det blir för jävligt.
Till min stora lycka blev jag mycket bättre när jag fick annat att tänka på, ibland blir det ju så och ibland inte. Beror på hur starkt kramperna sitter i.

Det var riktigt varmt igår så vi satt ute hela kvällen och en bit in på natten, spelade spel och myste. Linda, Anne, Martin, Jeffrey, Nandie och jag.
 
 
Men sen kan ju aldrig lagom vara nog för oss. När klockan var halv ett fick vi för oss att vi skulle åka ut till Josefin och Kalle på Fårö. Så vi tog halv två färjan och liftade ut haha. Sen satt vi där med dem, Kalles bror och kollega och drack till halv fem på morgonen. När vi sedan kom hem med femfärjan så hade solen gått upp och det var lika ljust som mitt på dagen. Känner mig faktiskt lite för gammal för sånt, det är hemskt egentligen. 20 år liksom, men jag tycker man bara mår sämre dagen efter för varje gång man är ute och konsumerar!

Men nu e jag ju faktiskt bara 20 år så hur dåligt man än mår kan man ju inte vara torr för det, ikväll är det grillfest hos Anders med resten av Fårösund! En timme till, sen öppnar vi ölen igen haha!

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0